A mi m'agrada Traveller i el tipus de partida d'investigació sempre és un referent òptim per a mi. El Master molt bò en tots els aspectes, deixant llibertat i solucionant els problemes de regles ràpidament. Traveller és senzill de jugar i fluid, la veritat es que m'he sentit molt comode jugant amb "Safari Sam"

i complementat a la perfecció amb la resta del grup a les situacions més compromeses (negociacions diplomàtiques, lluita de bar i defensa dels felins). L'únic que he tirat de menys es poder acabar les partides però se que és molt dificil en una sessió curta de 3-4 hores poder acabar inclús un escenari curt així que tampoc està malament que duren 2 sesións reals (4 mesos de diferència¿?). Intentaré posar l'historial detallat de Safari perquè m'agradaria mantenir aquest PJ viu, jeje :whistle: Un resum de la sessió als foros seria ideal Galdric
Combat estratègic si o no? No
Sobretot, i en contrast amb el D&D i RQM que haviem jugat i que tenen combat estratègic, em decante de manera definitava per un
estil de joc sense combat estratègic. Crec que fa que aprofitem millor el temps jugant l'aventura i es redueix en gran mida la importacia i durada de les batalles. No es que no m'agrade el detall sino que per al temps que tenim preferisc fer més investigació i reduïr al màxim el temps de lluita, cosa que el combat no estratègic millora en gran mida. Per tant, encara que al futur continue en RQM faré el combat no estratègic de l'estil que sempre hem fet.
Una cosa que si intentaria és unificar reglaments respectant l'ambientació. Ja que juguem poc donem continuitat als PJs en la mida del possible. Supose que ara Pulpy en farà una a GURPS.

Ja quedarem al dia en qüestió. A vore si faig una campanya de les partides de Cullera per portar el fil de les trames.