por eihir » 05-05-2008 17:19
Jo crec que son 2 jocs diferents. La ventaja del RQM es que tot està més "controlat", crec que es desfasa menys que l'altre. A mi en conjunt si que m'agrada més, pero ja se sap: el rol es igual que les pelis, els comics, els llibres,..., cadasqú te el seu gust. Jo crec que si com a Màster t'agrada més el antic, deus de fer partides a l'antic, encara que jo després les faria al RQM, i els persoatjes serien incompatibles:( .
Pero aixó no es inconvenient, jo crec que seria divertit jugar als dos i comparar, a vore que pasa, es una opció.
En quant a lo de jugar a altres jocs, el problema es el de sempre: que a cadascú li agrada més un joc en particular. En el meu cas la situació es mes greu perque jo estic cansat de la fantasia, per aixó vaig deixar de jugar i fer de Màster, a mi m'agrada molt més la acció actual, i com se que als demés no pos m'aguante:angry: . De fet nomès em vaig motivar a tornar a jugar al saver de l'existencia del nou RQ, i perque tampoc no canvia tant, al contrari que el Herowars que no em motivà gens.
Conclusió: Problema=Gust del Màster vs Gust dels Jugadors. Solució=Jugar a tot de tant en tant;) .