Runequest

Valoració final del Nou RuneQuest

Notapor eihir » 02-05-2007 15:56

Que tal? Ja he llegit tot el nou RQ, i la meua valoració final es que es... un altre joc molt diferent. Aixó no vol dir que siga pitxor (jo crec que més be es al contrari). El que pasa es que el joc es el mateix a gran escala, pero tots els xicotets detalls han canviat, y molt. Eixemple: existeix la Hechiceria, pero han canviat un poc lo de la manipulació. I aixi tot el joc. Está tot, pero canviat.
Be, jo vos recomane que llegiu la traduccio al castellà en el link de runequest.corcoles, ja contareu.
eihir

Re:Valoració final del Nou RuneQuest

Notapor Vicent » 04-05-2007 21:43

Hola.
pues la veritat es que no he llegit molt, li he pegat una mirada per damunt peropareix un digna continuació.
Per cert, com esta ara el mon, Es Glorantha, no? Pero el mon no l'habien comprat els de ISSARIES per al HeroQuest?

Jo ara estic acabant de llegir una remesa del GURPS que vaig comprar pe internet.
M'he passat a la 4ª edició i esta prou be. M'he comprat els 2 basics, el de Magia , el mon de Fantasia (Banestorm) y el Traveller: interestelar wars.

Vamos el completo :-)

Ara estic començant el traveller, encara recorde el PJ que hem vaig fer (tot i que no va jugar) que casi es mor en el 2on reclutament.

La campaña de RQ que tenia la vaig anr dixant y ara s'ha quedat definitivament aparcada.He decidit que el poc que puc jer de master ho fare a GURPS (independentment de l'ambientacio) mes que res per comoditat (tinc una versio de GURPS:Gloranha, aixi que no descarte fer elguna mescla)

Bo, ja parlem

:huh:
Vicent

GLORANTHA

Notapor eihir » 08-05-2007 16:02

Hola, com va tot? Glorantha segueix com a mon principal, encara que eixiran ambientacions alternatives per al nou RQ. La Glorantha d'ara es situa al any 908, i no al 1621 com abans. Aixo vol dir que la diosa roja encara no i està, ni murcielago carmesi ni calvs amb elementals lunars. ^Pero lo bo es que es situa en l'epoca dels Aprendices de Dioses i el Imperio de los Amigos de los Wyrms, i els personatjes poden tindre magia d'artefactes o dels dracs.
eihir

Re:GLORANTHA

Notapor Ferran » 08-05-2007 18:27

Ai! Pert la gràcia de la lluita dels Orlanthi contra els Llunars sobretot al Paso del Dragón. Era una de les trames amb més suc. I no poder-se fer calvos sempre és un handicap :) però almenys sempre ens quedaran els trolls, jeje
Ferran

Notapor caperucito » 08-05-2007 21:57

Este vicent es dedica al timo de la estampeta. Per la meua part no pense jugar a ninguna partida que faja ell, fins que continue la campanya de runequest, que es la que mola. Com em puc refiar dell, en les partides noves si no continua la partida de runequest.:evil:
caperucito

Notapor Vicent » 09-05-2007 16:58

:blush:
Mea culpa, pero cal elegir...
a vorem el que dura l'actual
Vicent

Notapor eihir » 09-05-2007 17:53

La veritat es que hi han cosetes que es tiren de menys, pero penseu que la Epoca dels Imperis està molt be, amb els artefactes i la magia dels "Aprendices de Dioses" (recordeu que varen ser els que dividiren la magia en els 3 tipus, els que provocaren el Bloqueig dels Mars, els que afonaren l'illa de Brithos, els que... son culpables de tot!). El "Imperio de los Amigos de los Wyrms" son els que provocaren la "Guerra Matadragones" (recordeu Delecti el Nigromant?).
En quant als Lunars, jo crec que en 908 encara no existen, pero està al llibre del Genertela, ho mirarè.
Be, sempre podreu ser Babuinos Gegants o Jelmres, ja,ja.
eihir

Salutacions

Notapor eihir » 31-10-2007 17:55

Xe,com va tot? Jo ací, trevallant i mirant Internet un rato. Quan de temps sense jugar, ja no se tirar dados. Be, espere que ens veiem algun dia, records de tots els de Cullera.

PD: Sabeu algo de Jose?
eihir

Re:Salutacions

Notapor Vicent » 31-10-2007 20:47

Be, aci en molta feina, per a variar.
Pues si tenim que tornar a quedar i fer una minipartideta ;-)

De Jose la veritat es que no se res, fa casi 2anys que no li veigc el pel :unsure:, bo, ni ell a mi :pinch:
Vicent

RQ RESURRECTION

Notapor eihir » 16-11-2007 09:56

He vist en Internet (i tot el que eix en la red es veritat 100%) :laugh: que el nou RuneQuest de Moongose serà molt prompte traduit al nostre idioma (el castellá, no el Idioma Oscur dels Trolls ;)). Be, espere que continuen endavant, jo a pesar de que no jugue si em compraria almenys el bàsic per a fulletjarlo. Ale, seguiu jugant, a tirar dados...
eihir

Re:RQ RESURRECTION

Notapor Vicent » 16-11-2007 13:21

Jo este estiu el vaig fullejar en una tenda, pero era la versio anglesa. La veritat feia molt bona pinta, ben maquetat i demes, i ja hi ha prou material.

Tot i que sols siga per llegir pot estar be. En eixe moment vaig estar a punt de pillar-lo, pero com era la novetat encara estava caret:side:

Quina editorial el va a traduir? EDGE? els que porten el Hero Quest?
Vicent

Notapor Ferran » 16-11-2007 14:19

Jo no l'he vist el nou llevat d'uns comentaris però sempre que mantinguen l'esperit estarà bé. Els canvis de sistemes de joc solen desbaratar més que arreglar. Estaria bé passar a Landor al sistema nou :) jeje

PD: Tenim que quedar per fer un dinar :blink: ara en passar les Festes que segur que estarem superenm,arronats tots.
Ferran

Notapor eihir » 21-11-2007 15:53

Ara q ve el Nadal els trolls eixen de les coves per a menjar uns quants elfos i enans, je je. Aixó de la traducció del RQ, es una empresa espanyola, pero de moment tan sols es un projecte, a vore si tiren endavant (almenys es una alternativa per al D20, Mundo Tinieblas o com es diga ara, i el GURPS, q son els que es porten el gat sombrio ;) a l'aigua). Per cert, Landor no es pot pasar pq a mort de vell :laugh: (es broma). Be, a vore si ens veiem algun dia, records de tots (el meu germà, Pere i David no paren d'anar a Gandia i als tornexos de Warhammer).
eihir

Notapor eihir » 11-12-2007 15:23

Que llastima, ara que ja no jugue al RQ no paren de traure llibres (en ingles, pero algo es algo). He vist que fins i tot van a traure un de Nigromants (espere que estiga el conjur de "Animar Miembros", quants records). El manual de conjurs porta 600 conjurs (supose que de tots els tipus de magia) i diuen que es tot un toxo. Be, si algun dia traduisen algo igual els compre, tinc curiositat com es podria fer el meu nigromant Darkim en les noves regles. El gran Landor encara li deu les gracies per portar certa "marca" :laugh: . Records de tots, Runequesters.
eihir

Notapor Ferran » 11-12-2007 15:39

L'altre dia vaig estar pensant en reprendre una campanya del Reino de los Dragones amb Rolemaster. Encara estic sopesant si la faria i se que llegires els llibres així que no descarte pringar-te a la partida :) A vore si em duren les ganes de fer de master (q ja no recorde com es feia)...:whistle:
Ferran

AnteriorSiguiente

Volver a Foro de Juegos de Rol