Runequest

Re:Hola a tots

Notapor eihir » 14-03-2007 17:10

La veritat es que jo no puc, perque treballe tots els dies i el cap de setmana m'en vaig a Alacant a la novia. Tindria que ser divendres per la vesprada que no treballe o un cap de setmana que no m'en vatja.
Mira que no jugar al super-mega D&D!! No m'ho crec, ja ja. Lo del Hero estic d'acord en Vicent, es raro, pero jo crec que està m'es orientat a PJ poderosos i Busquedes Heroiques. Be, records, ara de tant en tant m'asomare per ací, perque tinc Internet en la feina.
RQ forever!!
eihir

Champions

Notapor eihir » 24-03-2007 20:53

Hola a tots, vos deixe uns links a uns toxos de Champions, crec que en anglés, per si voleu mirar-los.

http://rapidshare.com/files/19043670/He ... d.rar.html
>
> http://rapidshare.com/files/19055354/He ... a.rar.html
> http://www.megaupload.com/?d=PBLWSLRH
> http://www.megaupload.com/?d=M2V37IKI

Diuen que es una passada, una 5ª edició hiper revisada.
Records a tots.
eihir

Herosystem 5th

Notapor Ferran » 26-03-2007 09:25

Si, la quinta edició revisada és molt més completa i detallada que la 4 (la que gastavem nosaltres per a Champions). La tinc fa cosa de 6 mesos i la vaig acabar de llegir fa un parell de setmanes.

La base és la mateixa sols que moltes marrulleries que es podien fer queden ben explicades i efectes un tant contradictoris dels poders estan molt ben detallats i explicats. De fet els PJs de la partida de la Pandilla Chachi están ja pensats per a la 5th Edition (encara que hi ha coses que sabent he fet mal). El programeta de fer PJs de Herosystem és també una passada i porta mogolló d'informació al sistema.

Conclusió: un 10 per a Herosystem. Sols els ha faltat retocar el sistema d'habilitats per a conseguir la matricula, però definitivament ha quedat molt bé.

PD: Com se nota que GURPS es va pegar una copiada :)
Ferran

Re:Herosystem 5th

Notapor eihir » 29-03-2007 16:14

Hola Rey Troll, quan de temps. Pos la veritat es que se molt poquet del Herosystem, pero jo crec que el Gurps es d'abans que ell, o siga que son els del Hero els plagiadors. Pero a mi em dona igual, ja que si oficialment el RQ va morir, Glorantha està viu gràcies a ell. Jo espere que hagen pulit els defectes del RQ (facilitat de morir, creaciò de PJ, pes de la magia en en joc en detriment dels no macs, etc...). Es que no hi ha joc perfecte, excepte el Feng Shui (perfecte dins de la seua propia ambientació, clar).
Be, records a tots, en pasqua no estaré a Cullera, pero ens vorem algun día del any. Perdó per lo del link del Champions, es que estic antiquat, no sabia que ja ho tenies.
eihir

Notapor Ferran » 30-03-2007 11:40

Herosystem és anterior. Steve jackson ho menciona en els credits del Gurps :)
Ferran

Notapor eihir » 03-04-2007 15:35

hola, tens rao, Master Troll, en un foro dien el mnateix que tu. Per cert, vaig dir lo de Glorantha perque havia sentit que el Heroquest (el nou joc de Glorantha) era una variació d'un joc anterior existent, i supose que era del Herosystem-Champions.
Be, almenys existeixen alternatives al sistema del nou D&D, ja que quasi tot es fa en eixes regles que a mi no m'acaben de convencer.
Be, records a tots, si no m'en vaig a Pasqua igual vos toque.
eihir

Nuevo RuneQuest

Notapor eihir » 04-04-2007 18:46

http://www.mongoosepublishing.com/home/ ... sSeries=39
Este es el link al nuevo RuneQuest. La verdad es que no me lo puedo creer. Lo malo es que está en inglés y tardará en llegar a España. No se mucho del sistema ni del mundo, pero ya investigaré. Tiene buena pinta. RQ forever!
eihir

Re:Nuevo RuneQuest

Notapor eihir » 04-04-2007 19:00

http://runequest.corcoles.eu.org/
Id a este link, aqui están traduciendo todo el nuevo RQ al castellano. Aun no lo he leido todo, pero creo que me recuerda a algo, sobretodo lo de las profesiones (jeje). Bien, miradlo y me contais.
eihir

Nuevo RuneQuest

Notapor eihir » 12-04-2007 18:59

Hola a tots. El nou RQ de Mongoose (MRQ) es quasi tot el mateix de sempre, modificat un poc i amb una millor maquetació i dibuixos. Hi han molts llibres ja, pero tots en anglés (jo ja tinc alguns gracies al emule).
M'agrada que els PJ son menys mundans i més "protagonistes" o "herois", ja que han reduit els danys i aumentat els Punts de Vida.
També han millorat la creació dels personatjes, han introduit un nou sistema de magia (que acompanya als tres de sempre, i encara es més fàcil que la espiritual) i han modificat molt lo de la Fatiga (existeix, pero no hi ha que restarla cada asalt).
Resumint, a mi m'agrada, pero no tot son millores, perque han llevat la Tabla de Resistència, han liat un poc lo de la iniciativa, i han donat al joc un aire al AD&D que no m'acaba d'agradar.
Proximament més, adeu.
eihir

Notapor Ferran » 13-04-2007 09:04

Hasta cert punt és normal ja que a Moongoose fan molt complement de D20 i la influencia perniciosa es deixa notar. Vaig fullejar un poc els documents que posen a la web i la fulla de PJ la vaig vore molt trista, molt poqueta cosa.

Saps si han canviat el sistema de joc porcentual? Es com el de Chaosium encara? Mes punts de vida?
Ferran

Notapor eihir » 17-04-2007 16:17

Hola, aci estic altra volta. Estic preparant una llista amb tots els nous cambis del RQ, i la valoració meua (positiva, negativa, neutral). Hi ha de tot, pero recalque que el 90% es el mateix de sempre. Els PV son ara de CON+TAM (sense fer la mitja), i clar que es sistema de tant per cent, si no ni l'haguera mirat.
Be, ja el tinc tot impres, a llegir i valorar.
eihir

Nuevo RuneQuest

Notapor eihir » 19-04-2007 15:25

Hola, he intentat postejar els canvis del RQ, pero com es una llista llarga el post es bloquetja, aixi que tindré que posalo per parts.
CARACTERISTIQUES: les mateixes, canviant PER per PODer y ASP per CARisma (com el ELRIC).
ATRIBUTS: Els mateixos, es reduei el MOD. de Dany, s'eliminen els PGG (nomès hi han PGL), i s'eliminen els PF (pero el concepte FATIGA existeix).
eihir

Notapor Vicent » 19-04-2007 16:03

Pots anexar el text en un doc o un pdf.
Cuan envies el port a la part de davall te ix "selecciona archivo a adjuntar". Es mot mes comode.
Vicent

Notapor eihir » 19-04-2007 16:50

Hola altra volta, com es nota que tinc internet al treball, eh? Be, ara vos avance més cosetes:
- Punts Vida: No hi han PGG, pero els PG per Localització es trauen com si tingueres PGG=CON+TAM, sense fer la mitja. La Tabla de LG es quasi igual, 1 menos a les cames y 2 mes al Pit, tirant el d20.
- Habilitats: Canvi important. Es tendeix a reduir el nº, Percepció engloba totes les de Otear, Buscar, ... Hi han Habilitats Bàsiques y Avançades. Hi ha % Bàsic (suma de caracteristiques) pero no Modificador. Critic 10%, Pifia 00, Exit automatic 05, Fallo automatic 96-00. S'elimina el Especial.
- Tabla Resistencia: No hi ha. Per a comparar coses (enfrontaments) usen un sistema que no m'agrada gens.
Be, proximament mes, es que el post no nem deixa mes llargs. Adeu. Per cert, gracies vicent, tornare a escriure la llista completa i ho posare com a fitxer adjunt. Quan de temps, eh?
eihir

Notapor eihir » 25-04-2007 15:44

Hola, com va tot? Haveu llegit el link del nou RQ en castellà? Digueu si vos agrada o no.
Quan acabe de llegir-lo faré una partideta a Pere i Tony, Pere diu que vol ser Shaman, es clar.
COMBAT: igual, encara que canvien la iniciativa, els MR i el nº de atacs. Introdueixen les Reaccions, que son accions defensives independents dels atacs. Canvien un poc lo dels efectes de atacs vs defensa segons siga Normal o Critic (o Pifia). El Critic fa maxim mal pero ara la Armadura si conta. Les armes fan menos mal, pero introdueixen la Modalitat Sangrienta, que es aumentar el Dany de les Armes a un nivell SUPERIOR al del antic RQ (Espadon 3d8, crec).
Be, proximament mes, records de Pere, David i Tony.
eihir

AnteriorSiguiente

Volver a Foro de Juegos de Rol