Runequest

Runequest

Notapor Ferran » 10-11-2003 15:07

Estic llegint el Genertela i tinc un gran dubte. En la secció de Krarorela menciona a la [b:818a093ba4]criatura cuyas iniciales son Y.B.B.[/b:818a093ba4]. Algu em podria donar alguna pista??? Es una coña dels autors????
Ferran

Runequest

Notapor eihir » 15-11-2003 21:52

Glorantha es fuente de grandes misterios, y uno de ellos es la criatura que se esconde tras esas iniciales. Que es? Será un troll pagano? Un devorador de mentes? Un sacerdote lunar enloquecido? La respuesta no tardará en llegar... algún día. JA, JA, JA...!!!
eihir

Runequest

Notapor Vicent » 17-11-2003 10:11

es a dir,... a discrecció del master no?
el que li vinga be a ell que ixga en la aventura es :roll:

8) Hi han MOLTS misteris a Glorantha8)

ja voreu ja .... :wink:
Vicent

Runequest

Notapor eihir » 22-11-2003 20:41

Com va tot? L'ombra de les CLN ja planetja damunt vosaltres, com si fora el Murciélago Carmesí que s'aproxima a la seua victima, Ja,ja... Com van les vostres partides, maten als ogros traidors o roben als xiquets els poquets peniques que els queden? Espere que estigau aprofitant el material que vos vaig enviar. A vore si vos envie alguna altra coseta. Be, records per ahí. Glorantha forever...
eihir

Runequest

Notapor Ferran » 24-11-2003 13:02

La veritat es que anem prou enfeinats i de jugar ben poquet. A vore si podem quedar algun cap de setmana encara que siga un rato per a xarrar i pringar-vos també en el projecte, jeje. Au i records
Ferran

Runequest

Notapor eihir » 29-11-2003 23:48

Hola, nosaltres ja no juguem a res. Jo estic en la novia els caps de setmana i per aixó no estic quasi mai disponible, Pere i Tony juguen alguna volta al Warhammer, i crec que volen comprar un joc de taula del D&D paregut al antiu HeroQuest, de tablero. Supose que a Nadal igual tinc algun dia lliure. Be, records per ahí.
eihir

Runequest

Notapor Rafa » 10-02-2004 13:35

Logicamente , a partir de ahora , los foros deberian ser en castellano , salvo que alguna causa de fuerza mayor lo impida :roll:

Para salvar un poco la cara te comentare que estos foros (runequest y demas) son foros abiertos de Alpeia 2025 , que funcionaban antes de pensar en las CLN. Como no eramos nada famosos , cada cual escribia como le parecia , y como todos somos de por aqui ...
La mayoria de los foros estan en castellano , pero precisamente este era llevado por un veterano grupo en el que todos hablan valenciano y , como todos se conocian , pues continuaban hablando en valenciano en los foros. No creo que tengan ningun problema en variar el idioma , ya que supongo que les gustara la idea de que la gente participe en estos foros.

Los foros de las CLN propiamente dichos estan en esta pagina , en otra seccion , y esos seran siempre en castellano. Los demas foros (que repito , suelen ser en castellano) trataran de ser en castellano a partir de ahora , ya que estamos viendo que vamos a tener muchas visitas que no hablan valenciano :ok:

Los foros estan , en parte , para quejarse , asi que no te preocupes y disfruta de lo que puedas por ahora :angel:
Rafa

Runequest

Notapor eihir » 04-04-2004 17:56

Hola a todos, Eihir vuelve de entre los muertos para felicitaros por el cambio de imagen de la web. Hacía varios meses que no entraba y veo que hay algunos cambios por aquí. Por cierto, yo creo que el mejor idioma para esta sección sería el Nuevo Peloriano (idioma oficial del Imperio Lunar), pero vale, acepto que existen rebeldes orlanthis que conversan en el bárbaro dialecto del Idioma de los Vientos. Bueno, un saludo a todos, a ver si puedo ir a las CLN.
eihir

Runequest

Notapor Ferran » 04-04-2004 20:39

A ver si podemos pasarnos por ahi un fin de semana de estos de Pascua. Posiblemente el ultimo fin de semana (San Vicent). Recuerdos a todos
Ferran

Runequest

Notapor Anónimo » 10-04-2004 17:12

Pos a vore si es de veres. Avui jugarem un rato a casa del meu germà, a matar chinos al Feng Shui. { Pere - " matem un i mon anem!!! " }. Recordas a tots.
Anónimo

Hola a tots

Notapor eihir » 13-03-2007 18:57

Com va, roleros? Quan de temps sense saber res de vosaltres. Jo ja ni m'en recorde de jugar al rol, fins i tot es dirà d'un altra forma i tot. Be, he vist que almenys vosaltres encara feu algo, m'alegre. El Culto al RQ encara continua, o ja ha quedat desfasat? No m'entere de les ultimes novetats ni de res. Be, records de Tony, Pere, David i jo. Rq forever!!
eihir

Re:Hola a tots

Notapor Vicent » 13-03-2007 20:35

Hola, si que fa temps... si es que entre pitos y flautes cada vegada anem menos a cullera... tenim que quedar alguna vesprada.

Aci ja no juguem a RQ. Ultimament a mi m'ha pegat per el GURPS 4ª, y al D&D ja fa temps que no juguem.
Cuan vaja te portare el Heroquest per que li pegues una miradeta, es curios. Jo mel vaig llegir i vaig estar tentat de fer alguna aventureta, pero es un poc massa "raro" :S .

Te un bon concepte, pero pot ser dificil acostumarse.

Ja parlem, y records per a tots
Vicent

Re:Hola a tots

Notapor Ferran » 14-03-2007 11:38

Buenas, si que fa temps :blush: La veritat es que tenim que passar que encara no li hem fet la visita pertinent al teu germà. Estareu aquestes Falles per ahi? Com que no toquem llevat del diumenge igual podriem quedar alguna vesprada...
Ferran

AnteriorSiguiente

Volver a Foro de Juegos de Rol