Runequest

Re:Primeres Impresions

Notapor eihir » 07-04-2008 18:50

Ok amb tot, lo dels hexagons crec que es millor que cuaadradets normals. Per cert que hi ha una errata en el Volar de Orlanth, perque posa progresiu i no posa els efectes de tindrelo a més magnitud (supose que serà similar al d'hechicería). Altre fallo més en els conjurs ;) .
Be, ara toca Dungeons, encara no se que ferme, perque el psionic que tenía no m'acaba de convencer.:huh:
eihir

Volare!

Notapor Ferran » 07-04-2008 19:37

er cert que hi ha una errata en el Volar de Orlanth, perque posa progresiu i no posa els efectes de tindrelo a més magnitud

Si, no ho diu encara que pareix que cada punt és un objecte diferent. Està plagaet de errades :)
Ferran

Hero Points

Notapor Ferran » 09-04-2008 10:30

He estat revisant i els punts d'heroi gastats NO es recuperen una vegada gastats en cap cas. Si es gasta es perd per sempre més. Passa com al GURPS que et podies guardar punts per gastar-los com a karma momentani.
Ferran

Re:Hero Points

Notapor eihir » 10-04-2008 08:16

Jo en un foro si que vaig llegir que es recuperaven al final, pero ja se sap lo dels foros, cadascú te la seua opinió. Si ho posa especificament en el manual, es que no es recuperen, pero crec que entonces es una kk, perque ja tens poquets i les habilitats heroiques costen tant que no es gastarien per a altra cosa:( .
Jo preferiría recuperar-los, o com a minim tindre 1 que fora recuperable. En el Legendary Heroes posen alguna regla opcional?
eihir

Re:Hero Points

Notapor Ferran » 10-04-2008 13:37

Sí, està explicitat al reglament i no em pareix malament. Sols has de gastar-los en ocasions MOLT puntutals com per exemple quan vas a morir :evil: o l'èxit depen d'una acció molt concreta. Jo ho deixaria així com posa a les regles.

Al Legendary no canvien res i es tracta més d'un llibre per a PJs avançats (algo així com els nivells èpics de dungeon).
Ferran

LLATIG

Notapor eihir » 11-04-2008 08:01

He mirat tot el Arms&Equip i es de veres, no apareix el llatig com arma (si mencionen algo en les regles de carro pero com a maniobra per accelerar). Tindrem que inventar-lo nosaltres, miraré com era al antic.
Per al D&D igual em faig un Druida o un Lladre, no se encara. Be, continuare llegint el cult 2, ja falta poc.
eihir

Re:LLATIG

Notapor Ferran » 11-04-2008 11:06

Està al Pirates i fa 1D3. Jo estic acabant Cultos 2 i després no se quin miraré... GM supose.
Ferran

D&D Cullera

Notapor eihir » 15-04-2008 12:44

Ja tinc pensat el PJ. Vaig a ferme un Maestro Samurai, de origen la regió de Zhesk, en la frontera amb Kara-Tur. Sera una especie de ronin-explorador, el personatje del Teniente Li en la peli "Guerreros del Cielo y la Tierra".
eihir

Re:D&D Cullera

Notapor necrus » 16-04-2008 00:29

Pues molt be, perque volia algun personatge amb un poc d´honor per a uns encontres i ara resulta que tindre un amb molt d´honor.

PD: Perdoneu les faltes d'ortografia, ja no m'enrecorde del valencià :lol: :lol: :lol:
necrus

Diezmos Culto

Notapor eihir » 01-05-2008 19:07

Mirant un poc el Rq per a no perdre la costum, em vaig donar compte de que deuriem pagar el diezmo al culte. Ara be, com paguem? Hi han varies posibil.litats:
- Pagar el 10% de tot el que has guanyat durant la partida (incluit valor de objectes).
- Pagar el 10% només dels diners en metalic guanyats en la partida.
- Pagar el 10% del que se espera que el PJ haja guanyat en el temps que dura la partida, segons la clase social del PJ. Si tens un mercenari, i els seus ingresos es suposa que son 5 Pen al día, i la aventura dura 2 dies, son 10 pen (el 10% es 1 penicon).
- Pagar el 10% dels beneficis nets que ha guanyat el PJ durant la partida. Si guanyes 100 pen, pero has gastat en soborns, provisions, pocions, t'han robat,.. 50 pen, pos et queden 50 (10% de 50 son 5 pen).
Be, se que pareix de poca importancia, pero després serem acolits i tal volta (amb MOOOLT de temps) Sacerdots/Senyors, pagant molt més que el 10%. Som uns morosos!!:evil:
eihir

Re:Diezmos Culto

Notapor Ferran » 01-05-2008 19:24

Home, teòricament és un 10% dels ingressos i això descarta l'opció 4 (beneficis nets). Evidentment, ingressos són tant els penicons com els objectes, com les terres o qualsevol cosa lo que descarta l'opció 3 (diners en metàlic).

Ens queden les dos discutibles, però vaig a descartar l'opció 3 (classe social) donat que els ingressos que tenen els PJs no han de vore massa amb els ingressos d'un treballador normal. Per tant, jo crec que la idea que porta el reglament és la de la primera opció i és la que jugaría. Fins i tot si s'ha de sacrificar algún objecte al culte no passaria res :)
Ferran

Notapor eihir » 04-05-2008 10:20

Pos res, a pagar, encara que en la aventura no guanyarem quasi res (10% de res=0 patatero:laugh: ). Yo ja estic pensant en fer una al Runequest, encara que no se si posar al Cacodimoni o al Murcielago Carmesí:laugh: . També, si la gent vol canviar després de la de Galdric, podría ferla al SH Inc o inclús al Feng Shui, pero jo no obligue, si voleu RQ jo faig RQ.:)
eihir

Notapor Ferran » 04-05-2008 12:41

Jo preferiria centrar-nos en un parell de jocs per tal de poder fer avançar els PJs a l'estil Multiverso RQ on canviava el Master però els PJs tenien continuitat. Crec que RQ deuria ser u d'ells i l'altre no em molestaria que fora D&D. :)

Per cert, que encara no tinc clar que m'agrade més RQM respecte a RQ :)
Ferran

RQM vs RQ

Notapor eihir » 05-05-2008 17:19

Jo crec que son 2 jocs diferents. La ventaja del RQM es que tot està més "controlat", crec que es desfasa menys que l'altre. A mi en conjunt si que m'agrada més, pero ja se sap: el rol es igual que les pelis, els comics, els llibres,..., cadasqú te el seu gust. Jo crec que si com a Màster t'agrada més el antic, deus de fer partides a l'antic, encara que jo després les faria al RQM, i els persoatjes serien incompatibles:( .
Pero aixó no es inconvenient, jo crec que seria divertit jugar als dos i comparar, a vore que pasa, es una opció.
En quant a lo de jugar a altres jocs, el problema es el de sempre: que a cadascú li agrada més un joc en particular. En el meu cas la situació es mes greu perque jo estic cansat de la fantasia, per aixó vaig deixar de jugar i fer de Màster, a mi m'agrada molt més la acció actual, i com se que als demés no pos m'aguante:angry: . De fet nomès em vaig motivar a tornar a jugar al saver de l'existencia del nou RQ, i perque tampoc no canvia tant, al contrari que el Herowars que no em motivà gens.
Conclusió: Problema=Gust del Màster vs Gust dels Jugadors. Solució=Jugar a tot de tant en tant;) .
eihir

Re:RQM vs RQ

Notapor Ferran » 05-05-2008 18:05

No dic que siga millor RQ però tot allò que d'entrada pareixia millor al RQM no m'està acabant d'agradar a mida que vaig llegint. Crec que sobretot per la falta de consistència al reglament que han posat els xavals de Moongoose. De totes maneres crec que el canvi és inevitable ja i que millor ens adaptem al nou sistema.

La veritat es que no m'havia adonat que els dos que proposava eren de Fantasia :) però és veritat que deuria haver algun altre d'ambientació diferent. Personalment trobe que Gurps podria ocupar eixe lloc :) i recorde Ciberpunk en malancolia gatlinguera

:evil:
Ferran

AnteriorSiguiente

Volver a Foro de Juegos de Rol