Runequest

PARTIDA REINO DRAGONES

Notapor eihir » 13-12-2007 10:38

Podries ferla al RuneQuest pero amb les regles de Busquedes Heroiques, així mates dos trollkins d'una llançada:laugh: . Ens enfromtarien al malvat Sombra i al heroic Grifo, i els xuplariem les caracteristiques (vullc mes PER!!). El meu noble de Yelm esta perdut en el limbo heroic desde el final de la teua ultima partida, encara que no recorde qui eren els altres (el terrorific hechicer home-serp?, el asasi del colmillo negre?, quants records). Be, ja em contaras.
eihir

Re:PARTIDA REINO DRAGONES

Notapor Ferran » 13-12-2007 11:19

Si, al final entrareu al pla heroic amb el home-serp i crec que era el shamman de Pere. La veritat es que també podria continuar aquesta saga :) però al final si en faig alguna ja serà un èxit.
Ferran

PARTIDA DIA 12

Notapor eihir » 04-01-2008 10:47

La partida al Runequest seria en Algemesi o en Cullera? Ho dic per quan parle en Pere i Tony. Be, si tinc un rato desenpolvare els llibres i buscare els dados, en especial el unic,magic, misterios i legendari "DADO OSCURO", senyor dels critics i de les pifies. Por el poder del dado oscuro...
eihir

Re:PARTIDA DIA 12

Notapor Ferran » 04-01-2008 16:55

En principim en Cullera ja que es faria la Busqueda Heroica que teniu pendent, jeje. Com que tots esteu allí casi que aniriem nosaltres.

Aquest diumenge anem a jugar a RQ també però en nivells més baixos per si volen acostar-se a Algemesí i jugar. Són 2 segurs i 2 més possibles de moment.
Ferran

Notapor eihir » 08-01-2008 18:08

En principi ningu te cap problema per quedar el disabte, pero toca'm el divendres i t'ho confirme. El mal es que aquesta setmana estic estudiant a saco i el examen el tinc a la 13:00, dura 1 hora més retrasos i 1 hora per tornar a Cullera, més dinar, a les 16:00 començare a poder llegir les regles per damunt, que no m'en recorde de res. Per cert, com queda la partida del diumenge, posares al ogro traidor?
eihir

Notapor Ferran » 08-01-2008 21:39

El ogro estava com sempre però encara no s'ha mostrat al món :) Quedem així: et confirme el divendres per telèfon però serà per quedar el dissabte de vesprada allà les 16:30. Ens vegem i sort a l'examen! :woohoo:
Ferran

Notapor eihir » 13-01-2008 21:39

Va estar molt be la partida, fins i tot portaba 2 anys sense jugar pero en vaig recordar de les regles :laugh: . M'agradà molt la Busqueda Heroica, hi ha que repetir, pero ara eixos personatjes son molt poderosos per a partides normals (no vullc pensar que ens posaras en la proxima, tal volta un Dimoni del Cacodimoni?). Be, tinc el gusanillo altra volta, pero com el meu cap no para, tinc la idea de fer una partida amb les regles del RQ Mongose (per supost amb els mateixos personatjes de Landor amb company, reconvertits). Seria una unica partida per a probar i testejar les diferencies, i si ens agraden a tots algunes (o totes) de les noves regles les podriem utilitzar. La meua gran idea seria fer un RQ entre tots, que ens agradase atots com a masters i jugadors, corregint els defectes (que hi han) en els 3 reglaments per separat (RQ original, RQ Dosier i RQ Mongoose).
Seria el GRAN MEGADOSIER AUTENTIC i DEFINITIU RQ :laugh: . Be, ja em direu que vos pareix la idea.
eihir

MEGADOSIER RQ

Notapor eihir » 13-01-2008 21:47

Podriem postejar totes les sugerencies per al Megadosier. Jo vaig a fer unes poques ara:
- La creació de personatjes (especialment els no macs) es un punt feble. Falta algo com que millorar als que no son Hechicers, Shamans ni sacerdots.
- Cal revisar la forma de utilitzar els conjurs en combat, i lo de llançar els espirits en combat, perque crec que ho fem mal (llig qn el RQ que tots els conjurs de Control necesiten 1 asalt de combat complet).
- Cal revisar alguns dels conjurs (espirituals, runics i de hechiceria) del dosier, perque jo vaig fer una faena de recopilació, pero alguns son o molt poderosos o molt inutils, i no aporten res al joc.

Be, avore que penseu. RQ forever!!
eihir

Re:MEGADOSIER RQ

Notapor Vicent » 13-01-2008 23:36

La veritat es que si. Caldria fer una tria dels conjurs que estan desfaçats (massa poderosos). Sobretot en hechiceria i espirituals (els divins con van ja molt restringits per el deu no es tan evident).
Vicent

Re:MEGADOSIER RQ

Notapor Ferran » 14-01-2008 01:01

M'alegre que vos agradara. :) Els PJs crec que ja eren prou més poderosos per a partides normals i es clar que ara van dopaets bona cosa.

Les coses que no m'agraden del Dossier (que realment és la base que estem gastant ara) són:

-Massa conjurs d'hechiceria i espirituals que perden l'espirit inicial d'ambdues classes de màgia. Els llevaria quasi tots i aplicaria les limitacions de focos i similars molt més extrictament.

-Potenciaría el desenvolupament de habilitats de PJ més que l'acumulació d'objectes. Reduiria les lligadures i encantaments fent-los més cars en punts.

-Les característiques deurien tenir un cost exponencial i no lineal.

-Potenciaria agafar PJs humans amb cultures ben definides abans que altres races. A més no deixaria portar PJs de races extranyes o no gloranthianes.

-Shammanisme és injugable a una partida normal i els esperits no encaixen massa bé en el fil del joc.

-Espirits aliats, PNJs, bitxos lligats deuen reduïr la seva presència e importancia al joc.

I supose que moltes més coses que aniran eixint.
Ferran

Wikidossier RQ

Notapor Ferran » 15-01-2008 15:27

He estat meditant i podriem gastar la wiki d'alpeia per a anar depurant el reglament i fer el Wikidossier, jeje
Ferran

Re:Wikidossier RQ

Notapor Vicent » 15-01-2008 21:25

He vist el que has penjat en la wiki, pero el que has posat no son els dossiers (que crec que no els tenim en format electronic), sino la nova versio de Moongoose.
Preferiu fer-ho sobre el nou? o la edicio "antiga"?.

PD: per cert, no se si eihir sap con entrar a la wiki, deuries enviarli la clau.
Vicent

Notapor Ferran » 15-01-2008 23:58

Clau enviada.

El que he posat és part del SRD del Runequest nou però supopse que al final partirem del Dossier de Eihir. El cas es que no el tenim en format electrònic :blush:
Ferran

Notapor eihir » 16-01-2008 09:27

Hola a tots, m'alegre que secundeu la proposta del nou Megadosier :laugh: . Respecte de la wiki, ja m'explicareu com funciona. Jo tinc els documents dels dosiers en word (per separat, clar). Respecte a editar el nou o el vell, jo crec que abans d'incloure quealsevol cosa del RQ de Mongose cal testejar-lo amb una partida (com jo ja l'he llegit varies voltes i tinc les fulles de PJ, soc voluntari per a fer una partida de proba). Es que a mi m'agraden algunes d'estes coses:
- La reduccio del gast de PM en RQM, relacionat amb la inexistencia d'espirits (quasi ni es mencionen, s'acaba la necesitat del espirit de PER?).
- Les regles de combat, millor explicades.
- Altres coses que anire dient.
Be, el projecte es posa en marja, ja vos comentare unes idees per a millorar els PJ no mags, relacionat amb unes "Habilitats Especials" que dependrien del valor dels Rasgos de Personalitat (ferse Furiós tirant el Rasgo de Iracundo, per ejemple). Completament d'acord amb vosaltres respecte als dosiers Espiritual i Hechiceria (pero alguns crec que si valen). Ens llegim.
eihir

Notapor eihir » 16-01-2008 09:39

Per cert, ja he llegit el mensatje personal, pero el link www.alpeia.com/wiki no existeix.
eihir

AnteriorSiguiente

Volver a Foro de Juegos de Rol