Crónicas de Landor "Brazo de Acero" y sus compañer

Notapor Ferran » 25-07-2003 13:05

En quan al que dius respecte a Marvel. El llibre que tinc de Marvel està editat per ells mateixos i no està donat a cap empresa, supose que seguiran explotant eixe material com a Marvel i el que ahs dit respecte a l'editorial m'ha sorprés. Es refereix a la nova versió del 2003???

Bo, ja l'he llegit i és prou senzill de jugar però al no tenir daus potser el trobem extrany. La creació de PJ és prou complema, versatil i no deixa massa lloc a esmarrar-se. L'aventura de prova no és gran cosa però resulta bona per a una partida de jornades.
Ferran

Notapor eihir » 28-07-2003 19:28

He trovat molt de material per a RQ, pero en anglés. Quan estiga traduit el pasaré. Hi han moltes coses (cultes caotics, maniobres de guerrers, etc). I com no, més conjurs! Per cert, he fet a Humakt com a PJ del Superheroes Inc. Queda xulo.
eihir

Notapor Ferran » 29-07-2003 08:34

Es cert que estem jugant ben poquet. De totes maneres el dijous acabe i em donen festa fins Setembre. Supose que podrem fer alguna partideta encara que siga els cap de setmana. La veritat es que m'agradaria finiquitar la saga del Lago Kubera i fer una partideta al Marvel... però també tinc ganes de jugar al RQ i ... tachan!! també al D&D! Bo, espere que quedem ben aviat.
Ferran

Notapor eihir » 29-07-2003 17:20

Tindrem que entrenar el braç per a tirar dados, que no m'en recorde. Pero be, sempre podrem crear personatjes i llegir suplements, com faig jo. Adeu.
eihir

Notapor eihir » 30-07-2003 16:02

Mensatje per a Tony: PLUTOCRACIA es el gobierno de las clases ricas (al menos es lo que pone en el diccionario)
eihir

Notapor Ferran » 07-08-2003 10:56

Es més que possible que el dissabte de vesprada ens passem per alli. Si voleu podem ACABAR ja d'una la saga de Kubera o si algu altre vol partida, no se. Bueno, confirmeu que estareu per alli i ja quedem.
Ferran

Notapor eihir » 07-08-2003 17:14

Jo si estaré, i tinc MOLTES ganes de jugar al RQ. Dels demés no se rés. També estaré tot el diumenge, per si voleu que juguem a algo desp´res de que acabes Kubera. Ens veiem.
eihir

Notapor Ferran » 01-09-2003 15:36

Bueno, ja estic al kurro i amb ell a internet de nou. Haig de preparar les regles de la Busqueda heroica. Ja les volcaré quan les tinga clares per a que les superviseu
Ferran

Notapor eihir » 01-09-2003 17:36

Jo també torne; ja vorem com queda la Busqueda Heroica. Jo estic pensant en fer l'aventura del Abismo de la Garganta de la Serpiente. Mireu en el Genertela, en la regió del Paso del Dragón.
eihir

Notapor Ferran » 02-09-2003 15:42

No sabia que existeix un joc d'estrategia de RQ en el Paso de Dragón. Isra trobà un joc d'ordinador (encara que de pago) que tracta d'això. Saps alguna cosa? Per cert ja m'he llegit tot el Secretos i està be.
Ferran

Notapor eihir » 02-09-2003 17:07

Hola, m'alegre que el Secretos t'haja agradat. Fa molt de temps tragueren un joc d'ordinador per a promocionar el HeroWars (el nou joc de Glorantha), pero no se si en Espanya està disponible. Se que el joc era orlanthis vs Lunars, d'estrategia. Be, si tinc temps vos envíe el culto del Colmillo Negro, i unes maniobres de combat avançades. Per cert que estic pensant en modificar un poquet la creació de personatjes, i de segur reduiré les característiques de totes les races jugables a 25.
eihir

Notapor Ferran » 08-09-2003 18:31

Veig raonable limitar les característiques a 25 i fins i tot això em pareix molt! Però bé supose que sempre hi ha alguna que se'n pot eixir de mare. En quan a la creació el que jo veig pitjor és l'apartat de avantatges (estan molt desequilibrades entre elles) i el que ja vam parlar de les professions (l'especialització excesiva). Bo, segur que ho arregles per a millor i espere vore-ho aviat. Encara no he pogut escriure el compendi de regles de BH però en acabar el mes (i el marron) tindre temps i ho passaré a net. L'aventura, supose que per a Nadal estarà feta i en tinc un altra en el pla Mundano (potser per a quan torneu, si torneu :twisted: )
Ferran

Notapor eihir » 09-09-2003 16:15

Hola, espere que tornem del Plano Heróic, si. Tens rao en lo de les ventajes, ho cambiaré o les llevaré. Llevaré les races amb més de 24 en una característica (24 es 4d6, com els elfos o els enans, que es lo máxim per a una raça jugable), i les que tingan més de 1 o 2 punts de armadura natural (jo crec que 3 PA natural desequilibra molt). També es posible que lleve lo de otorgar PX al final de l'aventure, i ho cambie per hores de entrenament (que es lo que apareix en el Básic). També estic mirant la creació del RQ IV, pero el problema es que reparteix un % fixe a les habilitats, segons el "Nivell" del PJ. Be, ho repasaré tot. Tot siga per no a ficar dungeons ple de monstruos i tesors, ja, ja...
eihir

Notapor Ferran » 09-09-2003 18:45

Vaig pensar que les armadures han canviat molt. Va haver una epoca en que pesaven molt i crec que per això la gent no en portavem (ni tan sols Landor porta coraza) i ara que tornem a gastar els del basic està desequilibrant una miqueta de nou. Potser valga la pena tornar a "putejar" les armadures. Que penseu???
Ferran

Notapor Vicent » 10-09-2003 09:44

Jo no llevaria lo de donar punts extres per a gastar al final de l'aventura, ho veig mes sencill que l'entrenament. L'entrenement queda millor per a temps transcorregut dins d'aventures (viages en barco,...)
Vicent

AnteriorSiguiente

Volver a Foro de Cullera Connection