Crónicas de Landor "Brazo de Acero" y sus compañer

Notapor Vicent » 20-07-2004 11:55

Perdonad por abandonaros en repetidas ocasiones durante las CLN, nos vemos en cullera más ytranquilos...
Vicent

Notapor eihir » 21-07-2004 17:43

No pasa res, es normal. Les CLN van estar molt be, hi havia molta gent. Llàstima que no em vaig poder quedar, hi havien partides al Heroquest, el nou joc de Glorantha. Almenys em vaig comprar un módul del Feng Shui. A vore si ens veiem i juguem una partideta.
eihir

Notapor eihir » 12-08-2004 16:52

Hola, com va la partida del diumenge, encara està en peu? Jo si estare, preparat per a fer la Búsqueda Heróica per guanyar poder per al totpoderòs YELM. També tinc ja preparada una partideta al RQ en Loskalm, on apareix una extranya sensació inquietant...
eihir

Notapor Ferran » 13-08-2004 17:19

Si, estarem el diumenge per alli. Tenim dinar de familia i després sempre podrem quedar. :oops: No tinc encara preparada la partida així que intenta tindre una bala en recamara per si de cas encara que intentaré acabar-la (però es que ni tan sols m'he rellegit les regles del pla heroic...) Crec que hauré de deixar eixa partida un poc per més endavant i potser prepare alguna més mundana. Bo, ens vegem diumenge.
Ferran

Notapor eihir » 18-08-2004 19:01

El diumenge vingué Jose i Tony quen s'en anareu. Jose diu que vindrà a finals d'aquesta semana. A vore si quedem i juguem, jo ja tinc una partideta preparada al RQ. Ferran, t'envie per correu el fitxer dels poders heroics que t'agradaren, al teu correu. Que les bendicions de Yelm vos ajuden... perque el Caos no ho fará. JA, JA, JA, JA...
eihir

Anterior

Volver a Foro de Cullera Connection