Ideas para la web

Ideas para la web

Notapor Juan » 14-01-2004 23:57

Pense que la pàgina principal se podria utilitzar per a noticies, si estes existiren, pero donat que nomes se anuncien actualitzacions i jornades esporadiques, pense que la primera plana esta millor utilitzada si posem articuls.
Mirare si existix algun modul per a articuls en el que se puguen introduir imatges, per a ferlos mes atractius, pero mentres no se donen noticies mes frequentment, els articuls se quedaran en primera plana, i inclus si hi hagueren mes noticies, no relegaria els articuls a una seccio perduda.
No veig per que hi ha que donar mes importancia a unes noticies inexistents que a uns articuls que Rafa s'ha currat.
Juan

Ideas para la web

Notapor Vicent » 15-01-2004 00:27

Varies coses +:

Opinions personals (meus :oops: )

Jo preferixc una pagina d'inici neta que plena de noticies de les cuals el 90% no m'interesarien. M'explique, per que si no... :D
jo normalment no entre a fiade o a altres foros generals de rol, per que me la porta prou fluixa si la factoria ha editat tal o cual suplement,.. o si van ha fer la edició 3.5.6 del D&D... (Ochando ja se que a tu si que t'iteresa, pero no es mes que la meva opinió). bueno tot aço es per a dir que preferixc poque noticies pero que realment m'afecten
(Casa de la joventut tancadaper a fumigar, sopar de germanor, jornades en Quart,...) aixi que la opció de que algu se dedique a rastrejar les webs en busca de noticies no hem pareix viable. Ademés, per a aixó a qui li interese hi han webs que ja ho fan, ... tipo fiade.

Per altra banda pot haber paregut que menspree la feina del demes , i no es aixi. Valore l'esforç desinteresat que fa l'altra gent. Pero volia dir la meua opinió per a que la resta o puguera tindre en compte.

cuan me referia a article de opinió era crear un Topic nou (com el de jornades, news, alpeia2025, rol,... ) que fora el de articuls de opinió, per a tindreu més organitzat, de forma que si vols llegir tots els articles de opinió selecciones ixe topic y els lliges tots.

el meu vot si que es a favor de una web ordenada. (Que no te pq ser seria) (OOOOOOHHHHHH estic d'acord en GALEN... que m'esta passant :twisted: )

de les galeries no he dit res. De fet hem pareixen molt be.

Per cert vaix a fer una página web del meu equipo de skavens de BB y el posaré en continguts. cuan ho tinga vos ho enseñaré per si voleu fer el mateix en els vostres.

que conste que tot aço ho estic escribint mentres veixc com El Maestro Borracho li pega una palissa a Jackie Chan, aixi que no hem feu massa cas
Vicent

Ideas para la web

Notapor Rafa » 15-01-2004 00:55

Lo de fer un topic de aticles d´opinio esta be , si continua en la primera plana . revisant els articles de primera plana tambe hi veguem coses com el Zombie zone i els fitxer de descarregues de Runequest que s´en ixen de les normes ( lo just haguera segut que ficaren : "nueva actualitzacion: se incluye zombie zone a descargas") i , pot ser , tampoc interesen tant com per a ficar a primera plana i ningu va dir res.

No se per que s´ha creat esta polemica , la veritat. Mai haguera pensat que encriure un parell de articles podria portar tanta cola , pero aixi es la vida.
En fi : Els articles es queden on estan o que? Si se fan mes , on se ficaran?

No vaig a opinar mes , perque al final fare mala sang. Ja sebeu que soc de la opinio que val la pena una web que done senyals de vida , que una molt ordenada i bonica , pero que no interesa a ningú.
Rafa

Ideas para la web

Notapor Ferran » 15-01-2004 14:47

Carai, com se n'ha eixit de mare la cosa! Rafa, aprecie molt els articles i no volie encetar cap tipus de polèmica. No passa res si apareixen ahi el que passa es que no crec que el fet d'enviar articles (sense un interes real) siga positiu per a que entre més gent. Som els que som i prou.

Jo els deixaria on están tenint en conter que la meva opinió es intentar posar coses que ens afecten més a nosaltres o a la pàgina. Aposte per incloure alguns jocs flash o qualsevol altra cosa.

Vull fer una galeria del meu exercit de WH40K quan tinga temps i fins i tot de BB. No se.

No soc ningú per a dir on i com. Es una web oberta a tots i demane perdó per crear polèmiques no dessitjades. Au
Ferran

Ideas para la web

Notapor Vicent » 15-01-2004 15:01

bueno, hi ha per ahi ulgun dibuixet d'icono que encaixe be per al nou topic d'articles d'opinio.

S'adoneu que aquest es el primer pas per fer un fanzine electronic?
Vicent

Ideas para la web

Notapor isra » 15-01-2004 19:42

Buenas!! , fa temps que no pasaba per aÇi .

Els articles no estan ahi per a portar mes gent a la pagina , be si entra mes gent millor , pero el cas es que estan ahi per a que la gent lis pege una mirada. ¿sin interes real? a mi si que m agradaria i m interesaria que la gent d ALPEIA envie articles d opinio o investigacio , sobre lo que els interese i llegirlos i enterarme de coses que no sabia .La majoria de les webs fiquen articles dels seus membres aixi la gent sent la pagina mes seua...(supose que soc un sentimental 8) ).

i demane a Ochando que envie algo a la pagina , ell te moltes coses....Tio , Ochando , escribe la critica a la saga literaria de los "libro-juegos" ( no es coña) y envia o escanea los mapas de los "libro-juegos" que tienes y los ponemos en las paginas ...pero rapidito :twisted: . En general a todos pido que se le entrege al webmaster o a mi mismo material que creais inteesante o quereis ver en internet...Modulos, galerias, acertijos,articulos ...ala a cuidarse

Per cert llegiu el meu articul...ara vaix a penjar-lo!!!
Timotei , timotei ... Tiiimoooteiii !
isra

Ideas para la web

Notapor Galen » 15-01-2004 22:59

A ver, voy de culo, el jodido ordenador me vacila con el puto internet, no he leído los mensajes anteriores, pero si he ojeado lo de poner cosas en la web. Estoy de acuerdo con Rafa y Juan con lo de poner los artículos en la página principal, total, para lo que estamos poniendo, pero entiendo la crítica de Pelechano (no recuerdo cual). El problema es que para decidir un "estilo de actuación" deberíamos hacer una especie de "reunión" para definir la forma y estilo de construcción de la web. Y se que no lo haremos, que si un comentario entre menganito y fulanito, que si uno le dice a otro que ya está hablado, etc. Total, que seguiremos igual y cada cual subirá a la web lo que le salga de los cojones. Y que conste que no lo veo mal, yo voy a hacer lo mismo, a falta de un modelo mejor. Ah, y sí, intentaré hacer algo, sobre librojuegos ó lo que sea, pero intentaré aportar algo.
Galen

Ideas para la web

Notapor Vicent » 02-02-2004 15:49

que os parece si creamos un tema general qie sea CLN, para que la gente que entre deje los mensajes ahi dentro y no desparramados por el reto de la web. Lo podemos poner a la misma altura que Foro general.
Lo haces tu Juan, lo hago yo, o no lo hago:-)
Vicent

Ideas para la web

Notapor Rafa » 10-02-2004 13:42

juan , ¿como va lo del chat? ¿se puede arreglar o es muy complicado?

Si ves que no hay forma , mejor lo eliminas .

Hala , hasta luego :P
Rafa

Ideas para la web

Notapor Vicent » 11-02-2004 17:07

Se podrian poner dentro del foro CLN subcarpetas en las que pudiare haber varios temas?

Me explico:

Alpeia/cln/RolenVivo/Zombiezone

Como se hace Webmaster?

Es para poner dentro de CLN apartados de Rol, Rol en vivo, Estrategia,... y que dentro de ellos la gente pudiera poner sus temas.

que os parece?
Vicent

Ideas para la web

Notapor Rafa » 11-02-2004 23:58

Lo mejor seria seria eliminar el tema "actividades" que se encuentra dentro de los foros de CLN y cambiarlo por una serie de temas ( "wargames" , "Rol en vivo" , "Partidas de rol" y similares). Creo que por ahi van los tiros de tu consulta , ¿no?

Asi no estara todo mezclado y funcionaran mejor.

Otra cosa , tratad de contestar mejor a los que visitan nuestra pagina (eso va por ti , Ferran). Ya dijimos que la pagina debia ser abierta para todo el mundo , asi que si la gente quiere postear en los foros , adelante. Otra cosa sea que el post que CP queria poner tuviera que estar en los foros de CLN , estaba claro , pero se podria haber dicho mejor...
Rafa

Ideas para la web

Notapor Rafa » 12-02-2004 00:00

Hey , Juan . Tengo un juego de flash muy chulo , del estilo de Ganguro girl , pero de Love Hina...se llama [b:885039c79f][i:885039c79f]Love Hina Sim date RPG[/i:885039c79f][/b:885039c79f]...¿quieres que te lo envie y lo cuelgas en descargas?
Rafa

Ideas para la web

Notapor Juan » 12-02-2004 00:09

Ok, enviamelo y lo cuelgo en cuanto lo tenga
Juan

Ideas para la web

Notapor Rafa » 12-02-2004 00:12

Pos ahi te va...acabe de enviarlo...
Rafa

Ideas para la web

Notapor Juan » 12-02-2004 00:38

Como habréis observado he creado un nuevo foro general dedicado a las CLN. En el se pueden crear subforos y en cada uno de ellos nuevos temas relacionados. También he movido los temas que antes se encontraban en CLN al nuevo foro. Espero que fuera esto a lo que os referiais, en cualquier caso lo encuentro mejor organizado de este modo.
Juan

AnteriorSiguiente

Volver a Foro general