Ideas para la web

Ideas para la web

Notapor Ferran » 08-10-2003 14:19

No se, la veritat es que es un poc limitat, però si canviem es un faenon i a vore on anem a parar. Per cert que si volem renovar haurem de tenir-ho present!!
Ferran

Ideas para la web

Notapor caperucito » 08-10-2003 20:28

Jo crec que s'ha de mirar lo que mes convinga per al millor funsionament de la pagina de la asociacio. I tambe crec que estaria be renovar lo dels conters de correu. 8)
caperucito

Ideas para la web

Notapor Juan » 08-10-2003 22:42

No se que pot pasar en la web de fevarol. En el ordenador de ma casa funciona perfectament, pero en el asociatiu si que vaig experimentar algun problema. Donat que funciona distint en cada ordenador, pense que pot ser per la configuració del navegador que tingau instalat. Si no, hauria que pensar que es problema del codi php o del servidor. No me demaneu que investigue el codi, perque son decenes de arxius de considerable tamany i no ho averiguaria mai.

Si vos dona algun tipo de error al carregar una secció, probeu a recarregar la pagina, F5 per a més comoditat (explorer), i si seguix donant problemes, de nou pot ser problema del servidor, espereu un rato (mitja hora o 1 hora) i torneu a carregar.

De moment no puc resultar de més ajuda, pero intente averiguar que es lo que pasa en fevarol.
Juan

Ideas para la web

Notapor Ferran » 10-10-2003 16:47

La veritat es que estás currant de veritat, Juan. Es nota molt ara que está traduït. Continua així, eres la machine!!
Ferran

Ideas para la web

Notapor caperucito » 10-10-2003 19:13

La veritat es que crec que Juan esta fent un gran treball en la web. Jo ja faria molt que habria abandonat, per gosera :roll: i per falta de idees.
Continua aixi Juan, que ningu es perfecte i els fallos son normals en informatica. Si els soluciones mes apresa que es creen, no tenin de que quiexarnos. Eres el millos informatic de la asociacio (al menys el que mes curra). :wink:
caperucito

Ideas para la web

Notapor Rafa » 10-10-2003 19:20

Home , informatic , informatic , crec que es el unic a l´associacio , no se si me equivoque.

Per cert , Juan ...¿ Com va lo de Jordi?
Rafa

Ideas para la web

Notapor cesar » 04-12-2003 11:15

Juan, ¿podries eliminar el foro CESAR?, es que no serveix per a res, va ser un error y he vist 83 entrades que venen a ser una perdua de temps :oops: .
Si no es molta faena i a ningú li pareix mal, preferiria queu vorrares, gacies.
cesar

Ideas para la web

Notapor Rafa » 04-12-2003 20:27

tu mateix el pots borrar , si el vares crear. Investiga , que hi haura alguna opcio ...
Rafa

Ideas para la web

Notapor Juan » 05-12-2003 00:03

No cal que investigues, Cesar, que ja l'he borrat este mati. :)
Juan

Ideas para la web

Notapor Ferran » 14-01-2004 15:29

Estaba pensant en que articles genèrics que NO son noticia no aporten massa contingut a la pàgina i potser no deurien ser publicats com a noticia. Podrien ficar-se en el DIARIO de cadascú on comenta temes del seu interés o comparteix coses. Que penseu??

Bo, el cas es que es veritat que falten coses i potser es podrien ficar alguns moduls més de php, jocs online, o galeries de miniatures de WH40K. No se. Au
Ferran

Ideas para la web

Notapor Rafa » 14-01-2004 22:01

Els articles eixos de que parles els he ficat ahi perque m´ho va demanar Juan. Ell pensa que a la pagina li falten continguts i li pareixia bona idea. Si no voleu que estiguen ahi , pos lleveulos , pero fiqueuse d´acord , que damunt de que uno fa la faena , despres pareix que no valga per a res. O siga , o se fiqueu d´acord a la pagina o no continue en el rollo. Un altra cosa , pareix que nomes Isra , Juan i jo estem ficant contingut a la pagina. A qui li parega mal alguna cosa , que pense en solucions i participe.

Ferran , pense que el DIARIO (que no se ni lo que es ) no vora ningu els articles i me pareix ridicul que la primera plane se gaste nomes per a coses com "nova actualitzacio" o "Torraes de germanor" , aixi que , o se fiquen noticies de veres interesants o continuen en els articles.

Bo , lo que he dit , fiqueuse d´acord en com te que ser la pagina i me contesteu de seguida.

P.D: NO estic cabrejat , nomes estic hasta els COLLONS.
Rafa

Ideas para la web

Notapor Vicent » 14-01-2004 22:54

No es per tocar els susodichos "ejem" de Rafa. Pero:
:wink:

el articles estan molt be y [b:5cb781f31e]molt currats[/b:5cb781f31e], pero jo els posaria en altre puesto,.. per exemple en continguts,... (Pregunta dirigida al güeb master :roll: )

No se o agruparlos baix l'epigrafe de "article d'opinio" o algo aixina. No crec que dega estar en la página inicial , yo aixó ho reservaria per a coses de molta actualitat, com "CLN en Algemesí" 8O o jornades de no se que en tal puesto, per a que tb puga servir de escaparate per a la gent de fora.

Podria posar el GüM (gübmaster) algun modul php per a enviar articles d'opinio?, Existix tal modul? Li estic tocant massa els güebs al GüM? :wink:
Bueno pues aixó.

Un altra cossa, jo no crec que a la web li falte contingut, tot i que cuan més millor. De fet el contingut principal de la web es el escaparate de noticies i els foros. De totes formes cuant + millor.

Lo dit
Vicent

Ideas para la web

Notapor Rafa » 14-01-2004 23:15

Jo crec que les noticies de la pagina principal deuen ser dinamiques i atractives , si no , la gent no buscara en la pagina. Es mes , inclus deurien tindre fotos e images , pero com no se ficarles , no ho he fet. He vist altres pagines i les que mes m´agraden tenen articuls en la pagina principal (p.e. Fiade).

Si voleu que la pagina principal tinga un valor com si fora d´agenda , o de noticies d´actualitat , ALGU deuria ferse carrec de actualitzar-la al menys 1 vegada a la setmana , a pesar de ficar nomes tonteries. Torne a repetir que preferisc esta solucio a deixar la pagina principal parada i estatica , sense cap canvi. Aixi que a currar o jo vaig a lo meu , que damunt que me ho curre , ho faig malament. Si algu vol menejarse , benvingut , pero jo vull canvis per davant , no idees...

Que conste que estic sent un poc radical pq estic d´acord en Juan i la pagina no te noticies dinamiques ni res de res...la maquinaria esta , pero falta la voluntat de la gent : FIQUEU-VOS A ENVIAR COSES , COLLONS!!!

(I pareu de criticar...realment estan mal ahi les noticies? El meu vot es que no...puc canviarlo si me doneu raons , pero no es una rao valida el voler fer servir la primera plana per a algo que no va a ferse servir...M´agrada lo dels articles d´opinio , pero ,no es este el modul de articles d´opinio? Jo sempre l´he vist aixi en moltes planes...)
Rafa

Ideas para la web

Notapor Rafa » 14-01-2004 23:22

Per cert , si tampoc te mola la galeria nomes tens que dir-ho...Segur que voleu que esta siga una pagina "seriosa" i "ordenada" de jocs de rol...NO TE FOT!!!
Rafa

Ideas para la web

Notapor Rafa » 14-01-2004 23:24

I si estic cabrejat es nomes per que Juan me va dir que ho fera , i jo ho vaig fer quan vaig poder , es a dir , a les 00:30 h de la nit , despres de treballar , per a que despres diguen el que diguen... :x
Rafa

AnteriorSiguiente

Volver a Foro general